Sales Operations Support Toyota

Reference: #9854

We’re looking for our new colleague as Sales Operations Support to join our Toyota team, offering vital commercial support to the Sales & Fleet teams as well as Toyota and Lexus dealers across our network.

 

Your Role
As commercial support for Toyota and Lexus dealers, you’ll be responsible for handling commercial inquiries and assist them in finding solutions, helping the Sales & Fleet team with administrative tasks, and ensuring smooth processing of (fleet) orders and direct invoicing.

 Additional responsibilities include:

  • Generating various sales reports per dealer/zone and fleet sales reports
  • Preparing, translating and publishing commercial communications for the network through different channels
  • Supporting promotional activities, credit checks and campaigns.
  • Maintaining an organized tracking system for special fleet deals, including orders, invoicing, and delivery timelines

 

Your Profile

  • Sales experience in an equivalent position, combining client interaction and rigorous administrative follow-up
  • Quick learner with ERP systems & approval tools.
  • Strong organizational skills, with the ability to prioritize effectively
  • Fluent in Dutch and French (spoken and written) with knowledge of English
  • Experience or interest in the automotive industry is a plus

 

Why join us?

  • The opportunity to work for a renowned, leading, and high-quality brand.
  • Access to a dynamic work environment where you can make an impact
  • A competitive salary package with additional benefits (lunch vouchers, net allowance, yearly bonus, comprehensive insurance packages and 31 days’ vacation)

 

Your Talent Acquisition Partner : Elise Falmagne

 

All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, colour, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, or disability.

Intéressé?

Processus de recrutement

1. Postulez pour le job

Vous avez repéré un job qui vous plait? Remplissez le formulaire. Vous recevrez un accusé de réception par e-mail et notre Talent Acquisition Partner analysera votre candidature et vous fera un premier retour.

2. Dites-nous en plus

si nous pensons que votre profil correspond, notre Talent Acquisition Partner prendra contact avec vous pour un premier échange au téléphone ou par vidéo conférence. Nous profiterons de cette occasion pour mieux vous connaitre et évaluer s’il y a un clic.

3. Racontez-nous tout

Nous sommes vraiment sur la même longueur d’onde. Vous rencontrerez votre potentiel futur manager pour un entretien approfondi. Nous discuterons de vos compétences, votre expérience et votre motivation. C’est également le moment idéal pour poser toutes vos questions sur notre entreprise.

4. Dernière étape de sélection

Nous accordons une grande importance à l’intégration de nouveaux membres dans nos équipes. Selon le poste, nous effectuerons les dernières vérifications: un test de personnalité, une prise de référence, une journée d’essai ou une présentation de Business Case.

5. Contrat

Il y a définitivement un match! Nous vous ferons une proposition salariale. Si celle-ci vous convient, vous signez votre contrat, célébrez cette bonne nouvelle et convenez avec nous d’une date de début.