Sales Admin & Delivery Employee

Reference: #10684

As a Sales Admin & Delivery Employee, you will play a key role in the vehicle delivery process, ensuring smooth administration and efficient coordination. With a strong focus on **BYD**, you will help provide customers with a seamless and exceptional experience.

 

Your Role: 

  • Registering new cars, invoicing on the day of delivery, and processing proof of payment.
  • Managing financing and maintenance contracts, preparing delivery documents, and assembling welcome packages.
  • Maintaining accurate administration and filing of all delivery files.
  • Coordinating transport and logistics for vehicle deliveries.
  • Scheduling appointments for vehicle handovers and following up on files for both new and used cars.

 

Your experience

  • Experience in an administrative role with customer contacts.
  • Good knowledge of Office applications (Excel, Word). Knowledge of a dealer computer package (Incadea) is a plus.
  • Fluent in Dutch, French and English.
  • Excellent communication skills
  • A true team player who thrives in collaboration and communicates effectively.
  • Organized and precise while remaining flexible when needed.
  • Dynamic, solution-oriented, and always ready to take initiative.

Why Join Us?

At Inchcape, you will be part of a supportive team of experienced professionals, where collaboration and teamwork are paramount. We invest in your growth with various training opportunities to help you achieve your career goals.

Additionally, we offer a competitive salary, a company car with a fuel card, a 13th month, meal vouchers, comprehensive insurance packages, and more.

Your dedicated Talent Acquisition Partner : Laurine Akwesi

All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, colour, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, or disability.

Intéressé?

Processus de recrutement

1. Postulez pour le job

Vous avez repéré un job qui vous plait? Remplissez le formulaire. Vous recevrez un accusé de réception par e-mail et notre Talent Acquisition Partner analysera votre candidature et vous fera un premier retour.

2. Dites-nous en plus

si nous pensons que votre profil correspond, notre Talent Acquisition Partner prendra contact avec vous pour un premier échange au téléphone ou par vidéo conférence. Nous profiterons de cette occasion pour mieux vous connaitre et évaluer s’il y a un clic.

3. Racontez-nous tout

Nous sommes vraiment sur la même longueur d’onde. Vous rencontrerez votre potentiel futur manager pour un entretien approfondi. Nous discuterons de vos compétences, votre expérience et votre motivation. C’est également le moment idéal pour poser toutes vos questions sur notre entreprise.

4. Dernière étape de sélection

Nous accordons une grande importance à l’intégration de nouveaux membres dans nos équipes. Selon le poste, nous effectuerons les dernières vérifications: un test de personnalité, une prise de référence, une journée d’essai ou une présentation de Business Case.

5. Contrat

Il y a définitivement un match! Nous vous ferons une proposition salariale. Si celle-ci vous convient, vous signez votre contrat, célébrez cette bonne nouvelle et convenez avec nous d’une date de début.