Sales Admin & Delivery Supervisor

Reference: #13516

We are currently looking for a Sales Admin & Delivery Supervisor to take responsability for the end-to-end coordination of the administration and delivery processes for new and used vehicles—including retail, TME, fleet, and dealer —ensuring timely delivery and excellent customer experience.

Key Responsibilities:

  • Drive business performance by managing accurate and seamless administration of all vehicles scheduled for delivery, covering the entire process from start to finish.
  • Coordinate the planning and scheduling of vehicle deliveries to meet deadlines efficiently.
  • Provide operational support and act as a backup for the entire Sales Admin & Delivery team, including both Used Cars and New Cars departments.
  • Serve as the sales planning and logistics expert for assigned dealer sites, including IMC, Toyota City, and Lexus Inchcape Retail locations.
  • Lead, manage, and develop the Sales Admin & Delivery team through coaching, mentoring, and performance management.

 

Skills and experience required:

  • Experience in and administrative role with customer contacts.
  • Experience in leading a team
  • Good knowledge of Office applications (Excel, Word).  Knowledge of a dealer computer package (Navision – Incadea) is a plus.
  • Fluent in Dutch, French and English.
  • Excellent communication skills
  • Being a dynamic team player who can act and think proactively
  • Accurate and organized
  • Have a high degree of integrity

 

Why Inchcape?

At Inchcape, you’ll be part of an experienced and close-knit team where collaboration is key. We actively invest in your growth through targeted training and clear career opportunities.
You’ll receive a competitive salary, a company car with fuel card, a commission system based on achieving team targets, a 13th-month salary, meal vouchers, a comprehensive insurance package, and much more.

Talent Acquisition Partner: Laurine Akwesi

All qualified applicants will be considered without regard to race, colour, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, or disability.

Intéressé?

Processus de recrutement

1. Postulez pour le job

Vous avez repéré un job qui vous plait? Remplissez le formulaire. Vous recevrez un accusé de réception par e-mail et notre Talent Acquisition Partner analysera votre candidature et vous fera un premier retour.

2. Dites-nous en plus

si nous pensons que votre profil correspond, notre Talent Acquisition Partner prendra contact avec vous pour un premier échange au téléphone ou par vidéo conférence. Nous profiterons de cette occasion pour mieux vous connaitre et évaluer s’il y a un clic.

3. Racontez-nous tout

Nous sommes vraiment sur la même longueur d’onde. Vous rencontrerez votre potentiel futur manager pour un entretien approfondi. Nous discuterons de vos compétences, votre expérience et votre motivation. C’est également le moment idéal pour poser toutes vos questions sur notre entreprise.

4. Dernière étape de sélection

Nous accordons une grande importance à l’intégration de nouveaux membres dans nos équipes. Selon le poste, nous effectuerons les dernières vérifications: un test de personnalité, une prise de référence, une journée d’essai ou une présentation de Business Case.

5. Contrat

Il y a définitivement un match! Nous vous ferons une proposition salariale. Si celle-ci vous convient, vous signez votre contrat, célébrez cette bonne nouvelle et convenez avec nous d’une date de début.