Front Office Customer Advisor

Referentie: #10555

Ben jij klaar voor een boeiende rol waar je klantenservice en administratieve vaardigheden kunt combineren? Bij Inchcape Belux zijn we op zoek naar een gemotiveerde Front Office Customer Advisor die een belangrijke schakel vormt tussen onze klanten en interne processen.

 

Job inhoud:

Als Front Office Customer Advisor draag je verantwoordelijkheid voor een breed scala aan taken die zowel klantenservice als administratieve ondersteuning omvatten:  

  • Bieden van uitstekende klantenservice en nauwkeurig uitvoeren van administratieve werkzaamheden.  
  • Fungeren als het eerste aanspreekpunt voor klanten en hen vriendelijk en professioneel verwelkomen.  
  • Organiseren van voertuiguitwisselingen en zorgen voor een vlekkeloze uitvoering.  
  • Inplannen van testritten en huurvoertuigen met oog op een optimale klantervaring.  
  • Zorgvuldig beheren van klantcontracten en accuraat verwerken van gegevens.  
  • Voorbereiden van voertuigbestellingen, inclusief registratie en administratie van nieuwe voertuigen.  
  • Afhandelen van schadeclaims op een correcte en efficiënte manier.  
  • • Beheren van afspraken en planningen om interne processen soepel te laten verlopen.  
     

Jouw profiel:

Wij zoeken iemand die bereid is de handen uit de mouwen te steken en zich thuis voelt in een dynamische werkomgeving. Wat wij belangrijk vinden:

  • Je bent vloeiend in zowel Nederlands als Frans, zodat je vlot met klanten kunt communiceren.
  • Je kunt meerdere taken tegelijk aan, stelt moeiteloos prioriteiten en behoudt overzicht.
  • Klantencontact staat voor jou centraal en je haalt voldoening uit het leveren van uitstekende service. Daarnaast krijg je energie van administratief werk.

 

Waarom Inchcape:

Bij Inchcape werk je in een ondersteunend team van ervaren professionals, waar samenwerking en teamwork voorop staan. We investeren in jouw groei met diverse opleidingsmogelijkheden en helpen je om je carrièredoelen te bereiken.

 

Daarnaast bieden we je een marktconform salaris, een dertiende maand, een nettovergoeding, maaltijdcheques en uitgebreide verzekeringspakketten.

 

Jouw Talent Acquisition partner : Laurine Akwesi

 

Alle gekwalificeerde sollicitanten zullen in aanmerking komen voor een baan zonder rekening te houden met ras, huidskleur, religie, geslacht, seksuele geaardheid, genderidentiteit, nationale afkomst of handicap.

Geïnteresseerd?

Sollicitatieproces

1. Solliciteer

Heb je een vacature gezien die je aanspreekt? Vul het sollicitatieformulier in. We sturen je een bevestigingsmail, en de verantwoordelijke Talent Acquisition Partner bekijkt jouw sollicitatie en laat je weten wat we ervan vinden

2. Vertel ons wat meer

Wanneer we denken dat er een mogelijke match is, volgt een eerste contact met onze Talent Acquisition Partner via telefoon of video call. Daar leren we elkaar al wat beter kennen en ontdekken we samen of het klikt.

3. Vertel ons alles

Er is een vonk. Tijd om je potentiële toekomstige manager te ontmoeten voor een diepgaand interview. Over je skills, ervaring en drive. Het is ook je kans om alles te vragen wat je over ons wilt weten.

4. Finale check

Mensen opnemen in onze community betekent veel voor ons. Daarom doen we vaak extra checks. Zoals een persoonlijkheidstest, business case, referentiecheck of meedraaidag.

5. Contract

Vinden we allebei dat er een match is? Dan krijg je een formeel jobaanbod. Als je het accepteert, kun je het ondertekenen, vieren en jouw startdatum bespreken.