Sales Admin & Delivery Employee

Referentie: #10684

As a Sales Admin & Delivery Employee, you will play a key role in the vehicle delivery process, ensuring smooth administration and efficient coordination. With a strong focus on **BYD**, you will help provide customers with a seamless and exceptional experience.

 

Your Role: 

  • Registering new cars, invoicing on the day of delivery, and processing proof of payment.
  • Managing financing and maintenance contracts, preparing delivery documents, and assembling welcome packages.
  • Maintaining accurate administration and filing of all delivery files.
  • Coordinating transport and logistics for vehicle deliveries.
  • Scheduling appointments for vehicle handovers and following up on files for both new and used cars.

 

Your experience

  • Experience in an administrative role with customer contacts.
  • Good knowledge of Office applications (Excel, Word). Knowledge of a dealer computer package (Incadea) is a plus.
  • Fluent in Dutch, French and English.
  • Excellent communication skills
  • A true team player who thrives in collaboration and communicates effectively.
  • Organized and precise while remaining flexible when needed.
  • Dynamic, solution-oriented, and always ready to take initiative.

Why Join Us?

At Inchcape, you will be part of a supportive team of experienced professionals, where collaboration and teamwork are paramount. We invest in your growth with various training opportunities to help you achieve your career goals.

Additionally, we offer a competitive salary, a company car with a fuel card, a 13th month, a net allowance, meal vouchers, comprehensive insurance packages, and more.

Your dedicated Talent Acquisition Partner : Laurine Akwesi

All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, colour, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, or disability.

Geïnteresseerd?

Sollicitatieproces

1. Solliciteer

Heb je een vacature gezien die je aanspreekt? Vul het sollicitatieformulier in. We sturen je een bevestigingsmail, en de verantwoordelijke Talent Acquisition Partner bekijkt jouw sollicitatie en laat je weten wat we ervan vinden

2. Vertel ons wat meer

Wanneer we denken dat er een mogelijke match is, volgt een eerste contact met onze Talent Acquisition Partner via telefoon of video call. Daar leren we elkaar al wat beter kennen en ontdekken we samen of het klikt.

3. Vertel ons alles

Er is een vonk. Tijd om je potentiële toekomstige manager te ontmoeten voor een diepgaand interview. Over je skills, ervaring en drive. Het is ook je kans om alles te vragen wat je over ons wilt weten.

4. Finale check

Mensen opnemen in onze community betekent veel voor ons. Daarom doen we vaak extra checks. Zoals een persoonlijkheidstest, business case, referentiecheck of meedraaidag.

5. Contract

Vinden we allebei dat er een match is? Dan krijg je een formeel jobaanbod. Als je het accepteert, kun je het ondertekenen, vieren en jouw startdatum bespreken.